dilluns, 8 d’octubre del 2012

Fitxes didàctiques o "Un altre cop les cartolines?"

Alumne: "Un altre cop les cartolines?"
Jo: "Emm... sí!"
Els meus i alumnes, jo i la seva infinita sinceritat

M'agradaria compartir amb tots vosaltres un material pedagògic que he elaborat per treballar a les meves classes d'escacs. No és res de l'altre món; senzillament son unes cartolines que expliquen els que crec són els coneixements bàsics que cal saber per ser un bon jugador d'escacs. 

De moment n'he fet 6, que responen a un grapat de situacions que treballo amb ells. N'estic convençut que en faré més, però de moment tinc aquestes:

*Hi ha una, la del mig joc, que encara no la puc penjar. Hi serà aviat!






I vosaltres? Voleu compartir aquí els materials que utilitzeu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada